Recenze a reference

Co o nás za 9 let existence říkají zákazníci? Zde najdete opravdové recenze od našich skutečných zákazníků. Děkujeme za přízeň!

Reference za naše přepisy

Pohřební služba Sommer – Říčany

Přepis energií jsme téměř čtyři měsíce řešili s jiným dodavatelem. Na doporučení jsem se rozhodla kontaktovat firmu SFORP. Komunikace s nimi byla od samého začátku výborná, přepis se vším všudy se povedlo domluvit během několika dnů. Ke SFORP teď plánujeme dát všechna naše odběrná místa.

V. Kalivoda, Praha 7

Dlouhodobě pronajímám nemovitost a chtěl jsem, aby nájemníci platili své energie sami. Podepsali tedy smlouvu se novým dodavatelem, ale neustále se nedařilo moji smlouvu ukončit. Obrátil jsem se na Sforp. Řekli mi, jaké podklady potřebují, nájemníci zaslali smlouvu a do týdne po doložení dokumentů jsem znal termín, k jakému si nájemníci pojedou na sebe. Děkuji za trpělivost a nakonec bezproblémový převod.

D. Kružík, Praha 9

Po nastěhování se nepodařilo získat od předchozích nájemců dokumenty potřebné pro přepis. Hrozilo nám tak kompletní zrušení odběrného místa ze strany distributora. Společnosti Sforp se ale podařilo přepis dotáhnout ve stanovené lhůtě. Velkou devizou je, že když něco od Sforp potřebuji, zvednu telefon, zavolám. Na druhé straně se neozve robot, ale reálný člověk. Se službami Sforp jsem spokojený.

O. Jaroš, Jihlava

Ve Sforp se všechno řeší hned, jak to přijde na stůl. Při přechodu do podnájmu v novém bytě byla výpověď původnímu dodavateli (EON) podána ve stejný den, co jsem podepsal smlouvu se Sforp. Přepis byl dokončen v nejrychlejším možném čase a se správnými stavy měřidel, a cenově vše vychází mnohem lépe.

P. Svoboda, Příbram

Na připojení plynoměru v babiččině domě jsme v prosinci hodně spěchali. V pátek jsme zavolali do Sforp, o víkendu jsme elektronicky podepsali smlouvu a ve čtvrtek byl plynoměr namontovaný.

Reference za nová připojení elektřiny a plynu

Obec Herálec

Potřebovali jsme rychle připojit čističku odpadních vod. Do Sforp jsme zaslali podklady, které jsme měli k dispozici, a podepsali smlouvu a plnou moc. Ve Sforp zjistili, co za dokumenty ještě chybí, podali za nás Žádost o připojení k distribuční soustavě a zařídili Smlouvu o připojení. Za 14 dnů od podpisu smlouvy se Sforp byly elektroměry namontovány.

Město Ronov nad Doubravou S připojením elektroměrů nevznikl žádný problém. U míst, kde jsme měli všechny dokumenty, proběhla montáž už za 5 dní od podpisu smlouvy. U přípojky, kde za nás Sforp vyřizoval Žádost o připojení a Smlouvu o připojení k distribuční soustavě, jsme měli elektroměr za tři týdny.
P. J.

Na připojení plynoměru v babiččině domě jsme v prosinci hodně spěchali. V pátek jsme zavolali do Sforp, o víkendu jsme elektronicky podepsali smlouvu a ve čtvrtek byl plynoměr namontovaný. Celý proces tak trval méně než týden. U Sforp jsme už celá rodina (manželka, syn, dcera, maminka). Ušetřili jsme hodně peněz a komunikace probíhá rychle, bez sebemenších problémů.

Lipnice nad Sázavou

V zimě jsme potřebovali rychle připojit odběrné místo plynu. Se Sforp jsme podepsali smlouvu ve středu 9. prosince, plynoměr byl namontovaný už v pondělí 14. prosince. Se Sforp spolupracujeme od roku 2018 a jsme s nimi stále spokojeni.

F. Pazderka, Čáslav

Sforp mi doporučili kamarádi. Nejdříve jsem k nim přestoupil s plynem a ušetřil skoro 40 %. Postupem času jsem jim svěřil všech pět svých nemovitostí. V únoru bylo potřeba jednu z nich připojit k plynu a to tak, aby se nezastavila rekonstrukce. Smlouvu mi připravili o víkendu, zeptali se mě, kdy budu mít tlakové zkoušky, a na týž den odpoledne naplánovali montáž plynoměru. Po všech zkušenostech mám ke Sforp bezmeznou důvěru.

Obec Batelov

Se Sforp spolupracujeme od roku 2016. Pokaždé se dovolám lidem, kteří umí a chtějí naše problémy řešit, a to i ve velice nestandardních záležitostech, se kterými se jako obec setkáváme. Připojení elektroměru za týden od podpisu smlouvy dnes vnímáme jako maličkost a vlastně nás to ani nepřekvapuje.

Reference za naše přepisy

P.J.

Máma podepsala smlouvu s podomním prodejcem nabízejícím E-Aukci, následně přišla pokuta od původního dodavatele ve výši 5000 Kč. Oslovil jsem pana Doležala ze Sforpa poslal mu všechny dokumenty. Za necelý měsíc nám původní dodavatel poslal zaplacenou smluvní sankci zpět.

V. Málek

Moje stará maminka (*1937) se nechala ke změně dodavatele přesvědčit podomním prodejcem. Řekla mi to až poté, co měla zaplatit pokutu 24 000 Kč. Oslovil jsem Sforp, který spravuje energie pro naši společnost. Pan Doležal týž den přijel a začali jsme situaci řešit. Odhadl šance na zrušení dvou sankcí (každá za 12 000 Kč) na 75 %. Po zhruba dvou měsících byly obě smluvní pokuty stornovány.

M. Korčíková

Podepsala jsem smlouvu s podomním prodejcem na výběrové řízení. Když jsem ho chtěla zrušit, napsali mi, že budu platit pokutu 7 500 Kč. Šla jsem proto na pobočku jihlavského dodavatele, kde jsem paní na přepážce celou věc popsala. Bohužel nevěděla, jak to řešit, ale kývla na pána, který tam seděl také. Byl to pan Doležal ze Sforp. Dal mi s dovolením pracovnice vizitku a řekl, ať přijdu. Asi za měsíc mi volal, že je všechno vyřešené a nic platit nebudu.

A. Tůma

Bratr podepsal smlouvu s podomním prodejcem E-Aukcí. Po nějaké době mu poslali smlouvu, ale ani smlouva, ani ceny se nám moc nelíbily. Podali jsme proto výpověď a oni bratrovi poslali pokutu přes 46 000 korun. Šel jsem okamžitě k právničce, ta mi doporučila Sforp. Pokuta byla stornována, vůbec nevíme, jak to udělali, ale jsme rádi.

O.J.

Nastěhoval jsem se do pronajatého bytu, s tím že energie převedu rovnou do Sforp. Dodavatel původního nájemníka nechtěl smlouvu ukončit, přestože jsme doložili všechny potřebné dokumenty. Na infolince mi ani nedokázali říct, proč to nejde, když už tam skoro dva měsíce prokazatelně nebydlí. Sforp mě zachránil před demontáží elektroměru a dělal všechno proto, aby předchozí odběratel nedostal pokutu. Viděl jsem kompletní komunikace s ombudsmankou původního dodavatele i energetickým regulačním úřadem a mohu říci, že jsem v opravdu dobrých rukách.

J. Dvořák

Navštívil mě podomní prodejce s tím, že udělají výběrové řízení. Poté, co jsem dostal smlouvu, jsem od ní chtěl odstoupit. Poslal jsem odstoupení vybranému dodavateli a dostal jsem odpověď, že smlouva byla podepsána v kanceláři, a proto odstoupení není možné. Má finanční poradkyně mě propojila se společností Sforp. Za necelý týden mi vysoutěžený dodavatel oznámil, že smlouvu stornují bez nároku na smluvní pokutu. Smlouvu bez sankce stornovala i společnost, která dělala výběrové řízení. Podobný výsledek jsem nečekal, jsem velmi mile překvapený.

I. Dvořáková

Oslovil mě podomní prodejce s výhodnou nabídkou cen energií. Po necelých 3 měsících mi je ale zdražili o téměř 60 %, aniž by mi dali jakkoliv vědět. Syn mi doporučil Sforp, kde obratem vyřešili plyn. S elektřinou ale nejde nic dělat. Od smlouvy nemůžu odstoupit, protože jsem ji podepsala s opravdovými šmejdy, kteří využívají děr v zákonech. Věřím ale, že to ve Sforp vyřeší podobně jako plyn.

Přejděte k nám

  • Nejste spokojeni se svým stávajícím dodavatelem elektřiny?
  • Uzavřeli jste nevýhodnou smlouvu, nepříjemně vás překvapila cena na faktuře, vaše dotazy zůstávají bez odezvy?

Známe dobře nešvary českého trhu s energiemi a Sforp jsme založili právě proto, abychom zákazníkům poskytli lepší péči i kvalitu služeb. S námi už dodavatele energií nebude muset měnit.

Volejte Po–Pá 8:00–16:00

728 167 727

Případně vám rádi zavoláme – stačí vyplnit kontaktní formulář.