Zavolejte nám:

+420 728 167 727

E-mail:

info@sforp.cz
přihlášení

Členská sekce:

Časté dotazy

Domácnosti

Na elektřině a plynu lze ušetřit jen z určité části, má to vůbec smysl?

Ano, smysl to má. Ta část není úplně tak malá jak je s velkou oblibou zmiňováno. U elekřiny můžete z celkové ceny ušetřit více než 10 %, u zemního plynu více než 35 %. Je na Vašem zvážení, zda-li to za to stojí, stejně tak je na zvážení kolik si jste schopni vydělat jinou činností za 15 minut. Nebuďte slepý ke svým výdajům! Kolik můžete ušeřit na energiích, mobilním tarifu, bankovních poplatcích? Může to být i 1 měsíční výplata, Vaše měsíční výplata!

Jak se dovím úsporu, z čeho se počítá a jak dlouho bude trvat?

Úsporu se dovíte po zaslání vyúčtování od stávajícího dodavatele, z něho vyčteme kolik vlastně platíte a kolik budete platit po našem zásahu. Nejde nám o krátkodobou spolupráci, pokud s námi budete chtít spolupracovat dlouhodobě, budeme se snažit abyste platili co nejméně vždycky.

Co bych měl udělat Já?

Vaše činnost spočívá ve zvážení, zda-li nám zašlete údaje ke kalkulaci, po domluvě Vám zašleme nvrh smlouvy. Ten si pročtete a pokud se Vám bude návrh smlouvy líbit, ta jej podepíšete. Tím Vaše činnost končí, o vše se poté staráme my.

Hrozí mi nějaké sankce / problémy o kterých je dobré vědět?

Sankce za předčasné ukončení smlouvy naším zaviněním nehrozí. Pokud bychom Vás sankci vystavili, uhradíme ji za Vás. K problémům v procesu změny dodavatele, kvůli chabé ochranně odběratele dojít může. Spoluprací se však morálně zavazujeme Vám pomoci, naprostá většina našich zákazníků ani neví, že nějaký problém vůbec řešíme.

Od kdy začne platit moje smlouva s novým dodavatelem?

Smlouva s novým dodavatelem začne po ukončení smlouvy se stávajícím dodavatelem. Konkrétní datum zahájení dodávky se dovíte ve své Klientské sekci.

Mohu se spolehnout na nového dodavatele?

Ano, vybíráme si ke spolupráci jen solidní společnosti, které mají kapitálové zázemí a zákaznický servis skutečně funguje. Když bychom Vám doporučili špatného dodavatele, nebudete naštváni na něj ale na nás.

Na koho se budu obracet ve věci mých energií?

Se základními požadavky (zvýšení, snížení záloh) přímo na dodavatele energií. V případě že se s dodavatelem nebudete schopni domluvit nebo budete řešit závažnější problém obrátíte se na nás.

Co když společnost SFORP skončí?

Smlouvu s dodavatelem máte napřímo tzn. platíte rovnou dodavateli a Vaše peníze přes nás neplynou. Pokud skončíme budete mít platnou fungující smlouvu, kterou budete moci zrušit dle jasných podmínek.